Thursday, April 2, 2009

Laneige「雪漾亮白之旅」回贈計劃




因為個「雪漾亮白之旅」回贈計劃太吸引,最後在Lanegie放低一大舊錢...

「雪漾亮白之旅」回贈計劃是這樣的,付$760購買White Plus renew Eye Treatment (Eye Serum + Apple Zone Mask) & White Pure Renew Essence做一個28日的療程,之後,憑單回到Lanegie可換一set同樣產品,聽聞也可換同樣價值的其他產品,係咪好荀先?!!!

之不過,當然無咁輕易就咁俾$760就可以逃出啦,BA小姐叫我試好多好多嘢,幾經辛苦,我買了另外3樣我的確是需要的起身埋單,否則真是沒完沒了的!!結數時又話我只差少少錢(其實都差百幾塊的!)就可以換會員禮物,一set sample,我堅持唔買唔買唔買,最後另一位BA小姐打圓場送埋那套sample給我,好彩我企硬啫!都好多謝那位BA小姐,hehe,即刻加返分俾Lanegie~

我要努力護膚,唔好浪費掉我的金錢呀~~~
* White Plus renew Eye Treatment (Eye Serum + Apple Zone Mask)
* White Pure Renew Essence $760
* Star White Emulsion $240
* White Plus Renew Night Cream $350
* Hydra Solution Eye Cream $350
Total: $1700~


http://www.laneige.com.hk/

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin